One Tree Hill 6 på Tv!!

God morgon!
Det var en liten besvikelse att Emma glömde alla mina prylar som hon skulle ta med ifrån Södertälje...Men de skall komma på posten imorgon förhoppningsvis..Däribland fanns iaf One tree hill boxarna..
Jag har ju sett fram emot dem, så igår kväll blev verkligen lycka när min syster sa att One tree hill 6 går i Sverige IDAAAAAAAAG kl 11.00 på femman- tjoho!!!!!!! Det är dock avsnitt 20 men vad gör det :P
Så nu om ca 40 min skall jag ockupera tv:en med nån god frulle.
Sen efter det ska jag till skolan.
Hejdå
Ps: Aurora har studiedag idag, så hon skulle egentkligen kunna titta också, men det lilla shoppingmonstret åkte till stockholm istället :P




Mina favoritkaraktärer:





Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

tack jo de hade ju vart kul o göra de faktist lite bilder vill man ju gärna ha.

Låter skönt med en lugn dag, jag tar det bara lungt också ligger på soffan mår inte 100 idag. kraaaaam o pusss

2009-09-14 @ 11:43:59
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

one tree hill är bääst!

2009-09-14 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0