Men gula fula bil, flytta på dig!!

Citerat min pappa på motorvägen:P

Tvättstugan idag igen:P nu e vi proffs på riktigt!
det var över en vecka sen vi hade lektion. lite långtråkigt men vi hittar alltid på något. i absolut värsta fall så tar alicia tag i städningen mitt i natten:P
Igår tog vi en tur till ica maxi...det var iaf vad vi trodde men det visade sig vara ica supermarket och det var ju inte så fruktansvärt bra förutom att vi fann världens godaste melonglass!

imorgon ska alicia göra massa empanades=chilenska piroger och en massa annan chilensk mat för det e Chiles nationaldag på fredag och då ska man ju äta masssoooor enligt tradition. ska försöka få henne att göra Emmatillåtna piroger. dvs inga grönsaker eller såna konstigheter, jag kan ta lök men inget mer:P


Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

nu kan du lyssna på hjärtljuden på bebisen i min blogg hehe kraam

2009-09-17 @ 21:32:38
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0