"Man ska kyssa många paddor innan man träffar prinsen" - Emmas Farmor

Idag tvingade jag med mig en nyvaken alicia till nykvarn för att provköra min bil:P pundarbilen rullade och alicia tyckte att det var jordens katastrof att vi körde "miljö ovänligt" haha. Vi tog oss mot järna men var tvungna att göra en riktig fuling för att vända och köra mot macken. Sen till almnäs där vi skulle testa start och så skulle jag få köra lite. det värsta händer! almnäs ligger i inget och där får vi inte igång bilen för batteriet la av. I inget!!! Min ömma fader kunde iaf komma med startkablar och den har gått sen dess. det enda riktiga felet vi gjort idag e att av våra tre parkeringar vi gjort har inte en enda varit tillåten:P jo och vårt bilbatteri löddrar:P nu bär det av till stan! see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0