Ingen förståååår...hur dååååligt jag mååår...ingen förstååår, min oroooo...


Nej, ingen förstår hur dåligt jag mår. Denna åksjuka..Känns som om jag halsat 13 liter tequilla ungefär.. Inte är det bättre att jag precis slukat en chips påse helller..Stackars karln breve mig på tåget...

Ankommer till Södertälje om ca 2 timmar iaf.. De enda poitiva är väll att träffa sina kära föräldrar och sin lilla lilla syster.. Hm, inte mkt mer faktist...Slöddertälje! Längtar redan hem till Huskvarna! <3 Och hoppas verkligen min syster och hennes vän kommer förbi nån dag som de sagt...Hör du det Aurora! :P

Ush vad tåget vajjar... Måste sluta inte jag kräääääääääks!!!! Blä
Åker baklänges på köpet, kom o rädda mig nån!!!!!!!!!
Slöddertälje
Dumma äckliga tåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0