Stockholm och paket


Hej!

Idag var jag i Stockholm, det var en rolig dag, men ack så mycket folk. Buääh, saknar lilla folktomma huskvarna. Jag har köpt en julklapp till min mamma, är ute i god tid. Förutom det har jag slagit in paket idag, för min pappa fyller år imorgon. Tror inte han läser min blogg så kan avslöja att jag köpt en Huskvarna tröja till honom muahhaha.

Imorgon fyller som sagt min pappa år. Hurra! Och då kommer  Emmas mamma med en tårta hem till oss. En höst tårta, hurra hurra hurra! :D Lägger nog ut en bild på den sen, gör lite smygreklam sådär. Imorgon skall jag också träffa min storebror som jag inte träffat på....7-8 år? Ska bli skojsigt.
Ne nu skall jag gå och umgås med min familj och sen titta på debatt. Titta nu också!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0