Pannkaks tårtan


Japp nu kommer de "efterlängtade" bilder på tårtan som vi baka till Emmas födelsedag..

Det var första gången Emma ÅT och baka en pannkakstårta, och med ett gott sammanarbete blev tårtan såhär fin! God var den självfallet också.. Pannkakstårta är faktist väldigt enkelt att göra och så är det väldigt gott så den rekomenderas verkligen om man vill överraska någon, får besök eller likanade och då man vill ha något gott men inte orkar anstänga sig :) Ekonomiskt är det också! Så passar perfekt för alla fattiga studenter :P







Annars då.. Sitter här hemma själv med relativt tomt kylskåp. Hann aldrig gå till affärn idag, dock har dem ju öppet två timmar till men inte så kul att gå i spöregnet eller hur?
E verkligen sugen på nått gott nu, glass eller nått.. Åh, har ju faktis jordgubbar o bjrönbär hemma och vispgrädde..Här ska svullas!!
Kanske sätter på en film också.. oh ja, nu vet jag- One three hill boxarna!!



Var på A6 förut, ett stort shopping centrum här i Jönköping, där köpte jag en glass som passade lite med mitt nagellack (blådär) men gud vad jag tycker det nagellacket är snyggt! Det ser typ svart ut men i ljuset blir det mörklila, som blåbär!


Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

kanon men så ont i ryggen. men annars går de kanon . ska kika om de är något på tv nu kraaaaaam

2009-10-03 @ 19:30:52
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0