nedräkning!

Tre lektioner kvar sen e engelskan i princip slut:S den var ju så rolig. Mailade idag och bad om en reservplats men vi får se hur det går med det. nu ligger jag här halv död, ont i huvudet och supermega vagel i ögat. imorgon blir det tvättdag och pluggdag. nea ska komma i helgen:) det blir skönt med tanke på att vi knappt sågs förra helgen då jag var i södertälje. det var inte så händelserikt men jag fick iaf träffa världens bästa tim och nettan:) JO!! jag höll också på att bli påkörd:O satmaran trodde hon körde en jävla hummer istället för en vanlig Volkswagen, antingen kunde jag stannat och blivit påkörd eller så var det diket. det blidde diket. var helt skakis efter pappa med vi satt i princip och skrek åt henne i en minut sen kom vi på att vi stog still:P

Idag träffade jag en i min klass som kommer från stockholm så det var skönt att träffa någon någorlunda bekant:P han var iaf himla trevlig och vi satt på båda lektionerna och snackade skit och så efter. yay me.

nu gäller det att jag tar två alvedon sen pyjamas!!
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0