last seminar today:(

idag hade vi dragons den. skit jobbigt och´och så klart fick jag black out 30 000 ggr. men kursen e iaf slut nu. det fanns tyvär ingen plats för mig i den uppföljande kursen men jag får helt enkelt vänta till nästa år.
Den där stockholmarn som var i min kurs hann jag inte snacka med idag så jag fick inte hans nummer. inget sånt utan att ha någon från mina egna trakter att snacka med:P 

snart sitter nea på tåget hit för att hälsa på storasyster:) imorgon blir det en tur på stan och kanske till studenternas hus för att fixa tillfälliga kårkort och sen finally till A6 och söka jobb och shoppa.

jag och alicia släppte skolböckerna och nu spelar vi istället tekken 5:P mkt mer roligt:P jag fastnade när jag skulle skriva en memoreport så om ni har några förslag så snälla hjälp mig! vad för företag ska jag skriva om och vilken possition ska jag ha och vad ska mina argument åtgärda?

jaja nu ska jag äta en chokladboll och sen kanske gå till affären där mitt paket väntar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0