Home from the rain


Hemma från A6 nu.. väntar på att maten ska bli klar.. Kyckling marinerad i Coca - cola... Spännande va...
Annars var de ett alldeles för trist väder ute, riktigt kallt och ruggigt och regnit, ush hatar hösten! Och för er som varje år får för er att ni tycker om hösten bara för att ni FORTFARANDE blir p¨verkade av fina röd/gula höstbilder... hehe, vakna! Hösten är inte så ! Hösten är KALL, REGNIG, TRÅKIG och GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.
Men vi närmar oss faktist vintern. I Huskvarna har de ju redan snöat, kanske ni såg på rapport?  Alldeles vitt var det ute på morgonen, och de som ägde en bil fick borsta och skrapa sina bilar...huh...

Laddar för idol annars, som börjar om en timme. 20.00 på kanal 4. Det är visst Michael Jackson tema.. Ska bli kul att se, men sedan anklagelserna och Michal Jacksons pedofili har jag faktist slutat lyssna på honom, även om han blev frisläppt.. Njaa helt oskyldig, tror ni verkligen att han var det....     Ne! Det tror iaf inte jag! Och jag tillhörde nog än av dem som inte "sörjde" hans död. Alltså nu pratar jag inte om hans liv som artist, visst var han king of pop! Men som människa... (?) Nee tror inte denna man var riktigt frisk eller godhjärtat.

Oki men ha en trevlig fredagskväll =) Fredagsmyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0