God morgon


God morgon på er!
Hoppas ni mår bra. Själv mår jag strålande. Vaknade upp i en lägenhet fri från damm och stök- en glänsade lägenhet helt enkelt! Städade ju hela dagen igår.
Har även fått i mig lite frukost och har för en gångs skull gått upp innan 09 på morgonen efter en sömnlös natt, men det gör inte så mycket, för kommer troligen sova gott denna natt! Tror minsann att jag ska ta en långpromenad när det närmar sig kvällen. Japp, vaknade helt enkelt upp med gott samvete och tror att denna dag blir en bra dag. Har lektion 15.00 och efter att jag smällt frukosten framför Tv:n skall jag sätta mig och studera eftersom jag har muntlig tentamen i fonetik idag. Ungefär så är min dag planerad :) Juste, kl 21.00 får jag inte glömma att se på andra avenyn heller. NE, nu skall jag fortsätta se på morgonnyhterna, sitter så skönt här i Divan delen av soffan :) Emma är i skolan.
Hoppas ni får en trevlig  Tisdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du hade en trevlig dag

2009-10-06 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0