fast i Skövde

nu e jag emma ¨på väg till min fina pappa i södertälje. min dag började med att min biljett inte hade kommit så jag fick sitta i telefonkö ett tag. det ordnade sig fint men sen kom det jobbigaste på hela dan... det e något som jag gjort många gånger men idag var det extrajobbigt för jag var så fruktansvärt trött... jag var framme vid tåget EN TIMME för tidigt GHAAA!!!! fan va arg jag blev. och sen kom jag på att jag glömt be någon hämta mig i syd. jaja jag hoppas att mamma eller pappa eller kanske tony kan plocka upp mig. aja nu ska jag försöka hitta någon som kan säga vart mitt tåg står för idag visar dem inte vilket spår det tåget ska komma på. IDIOTER! och jag har druckigt för mkt så jag måste kissa men kan inte på dessa superäckliga toaletter.

Tips från coachen: Förberedelse e allt och lite hjärna kan oxå vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0