det rinner sås istället för blod i våra kroppar


God morgon! Uppe med tuppen kan man väll la säga att jag är :P Sitter och lyssnar på systrarna Wittlocks snarkningar ( i otakt ) - smickrande..hehe..
Sömnproblem
Måste erkänna att jag själv haft grova sömnproblem hela veckan. Lägger mig i sängen vid midnatt och då *klick* är jag heeelt klarvaken. Sen så ligger jag där avslappnad och tänker inte på något i 3-4 timmar - men somnar inte ?? Varför fattar inte min hjärna att den ska stängas av? När jag kommer på mig själv att jag är vaken blir jag så lack och börjar räkna grisar eller tänka på nått riktigt tråkigt ( ex att en gris pratar med en annan gris, sen kommer en till, sen en till... sen är dem så många att de inte får plats i mitt huvud.
Men sen somnar jag runt kanske 6-7 och vaknar runt 9.. Sen är jag en zombie hela dagen förutom på kvällen då jag skulle kunna springa ett maraton. Varför ÄÄR det såhääär ? :( Nån som har ett bra sömntips? (inga sömntabletter).
Emma smiskar Linnea
Annars då.. Emmas lillasyster är som sagt här, vet ni vad vi gjorde igår? Vi spelade den elaka versionen av sanning eller konsekvens igår. Muahahah. HAHA. Jag vaknade upp med att det står med en fet tuchpenna ZORRO på min mage... hehe men jag lovar att emmas mage ser värre ut för jag skrev VATAS LOCAS FOREVER ESEEEE på den :P Hahah gangsters. Linnea ville se en gangster film igår, vilket hon gjorde också- men jag och emma hade som ursäkt att vi har inget getto i oss, så vi pallade inte se den ;)
Några andra roliga händelser ur gårdagens spel var väll att Linnea la sig över Emmas knä och Emma fick spanka Linnea det hårdaste hon kunde. Linnea tjöt ju mellan asgarvet och Emma såg ut att kissa på sig när som helst. Alltså kan ni tänka er Emma smiska Linnea eller? VET NI HUR ROLIGT DET VAR? hahahhaha....
Sen fick jag visa med en charad hur jag går på toa... Linnea fick dansa som en apa och låta som en amulans.. aa det var många roliga saker hehehhehe.

Vi beställde även pizza igår. Detta är ett meddelande till pizzabagaren : Vet du vad bea´sås är för nått? DET SKALL MAN INTE ANVÄNDA 18 FETA SLEVAR AV :@

Kolla bara på våran något SÅSIGA PIZZA, är detta ett skämt?????

SÅÅÅS

När vi spela sanning elr konka: Emma drack vin o e därför lite dragen. Jag drack inte.



 Min vältränade zorro mage, gjorde denna bild liten med flit. Ytterst privat haha.

Idag blir de shopping chicas - vi hörs sen hoppas ni får en lika bra dag som vi!


Kommentarer
Postat av: A

Vilken brun mage :O

2009-10-09 @ 19:34:37
Postat av: Du vet vem!

Haha Vatas Locas... Haha where did get you placa you little puppeet?



Den där pizzan såg inte god ut med all dess sås...

2009-10-10 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0