Dagarna går fort


Shulululu!
Dagarna går fort. Imorse, eller aa, runt 14.00 (då jag och Emma fortfarande låg i våra sängar) sa jag bara " om ca 2 månader är det nyårsafton igen" emma svarade ALICIA!!!!!!!Tyst!!!!
huh?  Åldersnojja? :P

När vi tillslut orkat gå upp så pallrade vi oss iväg till Willys, vi storhandlade.. Sen gick vi till Ica stormarknad (där har det mycket bättre kött och frukt än på willys).... Och sen gick vi till Willys igen där jag handlade kakor och glass som vi ändrade oss om hehe.
Nu är iaf vårt kylskåp fullt muuuuuums <3 Alltså ni ska ha sätt, det har varit TOMT i 3 dagar för vi har inte Orkat gå.. Nu ska vi svulla igen !! Det känns så otroligt braaa att ha mat i kylen hahah mat är SÅ VIKTIGT för mig =P Trots att man är många hundralappar fattigare känns det Sjukt bra ;D

Aja nu ska jag nog äta nått.. fick med oss allt på listan idag (förutom färska champinjoner som såg ut som lilleputtar).

Ha en bra kväll!

PS. Rigo gick vidare igår i körslaget, tjoho! Glöm inte att rösta nästa vecka igen! (På Rigo) såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0