Back to basic

Japp idag blidde jag rödhårig igen! ganska nöjd men det kunde varit rödare. det verkar som att nea åker hem imorgon och då kommer pappa och lämnar min nya byrå! fy va skönt det ska bli. Ska söka jobb på måndag också... måste hitta något nu när jag inte har engelskan längre. fan har inget att göra!!! kanske borde bättra på min träning men vem fan orkar?!

vi var på stan idag men jag och alicia köpte inte en pryl! fy va stolt jag e. Vi hade två tekniker som gjorde att vi inte ville köpa. ena var att inte ta på kläderna den andra var att säga att allt e fult och pissit. haha det verkar ha funkat iaf:P

jag har ätit ett majs! smakade maten som alicia gjorde och det var ju inte så tokigt men nu hade jag ju gjort annan mat till mig och nea så fick nöja mig med ett majs:P nästa gång ska jag äta den rätten:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0