Andra avenyn


Hallojsan!
Det var ett tag sen. Vi har inte orkat skriva helt enkelt :)
Idag har jag varit i skolan iaf, fick högsta betyget i högskole uppsatsesen, give me five!
Lämnade även tillbaka alla böcker som behövdes lämas på biblioteket, och var på 4 timmars lektion.
Sedan har jag fikat med en tant som var mellan 70-80 år gammal.. höö.. fråga mig inte hur det hände, hon frågade mig " ska vi ta en kaffe elller"... " ööhh... ahh .. ehh hehe.. visst :S"
vi går i samma klass alltså, HAHA... Okej nu släpper vi det.
Sen brände jag mig självklart på kaffet också som minst var 10000 grader varmt... aotch, tungan gör dunder ont.
Ja.. det var det, det. Nu på Lördag skall Emma och jag göra höskoleprovet, jag känner mig lugn, och har inte orkat studera till det.. Det får gå som det går! (Fast det sakdar ju inte om ni håller tummarna åt oss)......

Nu skall jag snart se på Andra avenyn. Måste bara följa det.... Ojuste, på tal om tv progra, har ni sett på grannfrejden eller? HAHA jag och Emma såg  på det igår HAHAH hahahhaa... så roligt det var! Vid gned oss av skrett, men skriver ett roligt inlägg om det imorgon eller nått då vi har tvätttid...
Andra avenyn var det ja.... Alltså Greger måste vara den sämsta, äckelgubbe alltså.. Kitty och Roxanna är rätt så sköna ( Kitty är halvchilenska både in real life och in andra avenyn). Coolt, coolt..
Sen tycker jag om Sigrid! HAHAHAH hon är så rolig. Lotta och prästen samt Ica gubben och Lottas syster .. daaah... uppryckning!
Om jag vore producent skulle jag göra så att Lotta och Roland blev tillsammans igen. Att prästen bara ägnar sig åt att vara präst. Att Kim och Liv blir tillsammans igen. Att Greger typ går under, att Sigrid flyttar till en trevlig etta med Markus. Att Roxanna och Hamsa blir tillsammans, att Kitty hittar sin dotter och lever livet med Tony... Hmm... Typ att Hästan hamnar i fängelse... ja, det var väll allt....
Snipp snapp slut, då var sagan slut!
(Också kan jag sluta titta på serien som EGENTKLIGEN är bajs).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0