Alicia goes Nina


Mors!

Idag har inte hänt så mycket, har bara varit ute för att köpa lite grejer och för att panta burkar. Tänkte bara titta in och skriva nått då jag inte riktigt ser fram emot den städning som ligger och väntar...

Vet ni vad som hände inatt? Jag och Emma gick väll och la oss sidårä 01-02.00.. Ni som läst känner ju till mina sömnproblem även fast de blivit bättre hehe. Men det är ju inget nytt att jag ligger några vaken nåra timmar innan jag hamnar i dvala. Hur som helst, plötdigt hör jag ett rop i all panik:
Aliciaaaa, vad gör duuuu?!?!
Jag: va?
Emma: Oj nej det var inget.. det var nått på franska de  var inget....
Alicia:  Okej :S (en aning förviirad)
Emma: vad är klockan?
-04.30
Emma: Ååååh vad trött jag blir på mig själv...
Alicia: Hehe, välkommen till min värld.

Senare när vi vaknade vid lunch tid var vi ju bara tvugna att diskutera saken, emma , vad hände egentkligen?
Haha, faktum är, att Emma INTE hade drömt så som hon svara " det var nått på franska" huhu, whuuuut?
Nene, utan hon hade drömt att jag "blev" eller rättare sagt gjorde värsta Nina karatemovsen från Tekken 5.. haha jag hade alltså gjort någon slags spark rakt ut genom fönsret, och därav emmas panik, ALICIAAAA vad gör duuuuu?!?!

Hade tänkt lägga ut en bild på superkvinnan (lönnmöderskan) från Tekken 5 som jag var i Emmas dröm, men datan fattar inte vad jag vill så vi får klara oss utan den. Nu ska städas.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0