Mitt i naturen


Under denna sommar och höst.. Eller okej, under hela 2009 har jag varit lat. Väääldigt lat, har absolut inte rört mig mer än nödvändigt helt enkelt. Och det mest sportliga jag gjort, förutom att sträcka mig efter tvkontrollen (det blir som en sit-ups).. Så är de väll när jag höll på att missa ett tåg som kostade skjortan- och då kände jag mig verkligen tvungen att springa till stationen och de var nog det jobbigaste jag gjort. Att springa upp för en 100-tals meter lång bake med typ 70 graders vinkel med min säkert 20 kg tunga packning. Det var hemskt!
Men okej, det jag ville komma till, nu när det närmar sig vinter har jag faktist gått väldigt mycket. Jag har varit ute och gått varje dag i mer än en vecka nu. Och det känns så skönt att komma ut i naturen. Jag har inte ens köpt ett busskort denna månad...
Ja, så jag rekomenderar er alla att gå ut och gå mer :) trodde aldrig detta skulle komma från mig, som hatar svenk natur och speciellt på hösten MEN naturen har mer att erbjuda än vad man tror:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0