Drag me to hell


I helgen var det filmkväll. Tanken var godis och en skräckis. Så jag och sällskapet såg Drag me to hell. Jag var riktigt nojjig innan. Kommer inte ihåg senast jag såg en skräck film då de är bland de värsta jag vet. Jag blir verkligen rädd och jag drömmer verkligen hemska mardrömmar efteråt.
Så jag satt verkligen spänd i soffan, eller sängen, och blundade för det mesta. Okej... slutsats då.
HAHA. Alltså, denna film måste ni se! Ni måste se den för att den är så DÅLIG att den måste ses. Den var äcklig. Men inte läskig nånstans haha. Detta var den mest patetiska film jag någonsin sett. Den handlade i stora drag om en talande get, äcklig tant och knäpp blondin. Slem, maskar, choklad ifrån ögon och en tants mun i en tjejs haka. Och händer i munnen. Låter super va?

Så dagens filmtips om ni vill få skrattattacker- se denna komedi. Denna kan till och med räddharar som jag se på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0