He´s back! the man behind the mask. And he is out of control. He´s back!

Okay jag vet att jag e så jävla dålig på att blogga ofta så nu blir det en halvkass sammanfattning av vad ni gått miste om...

Det mest spännande kan jag nog börja med. Det var när vi utforskade Akademien(studentbaren.) Vi kommer dit och kollar alla våningar sen tar vi en drink. allt börjar helt normalt sen får jag en komplimang från en inte alls attraktivt ryss. usch får rysningar av honom. han typ tröck sig mot mig som ett fån och dansade nere på golvet och jag har aldrig varit med om att en snubbe gör så! det e inte allt, Han försökte kyssa mig så jag snabbt som fan viker undan ansiktet, han träffar min kind och jag ilar iväg. Sen gick kvällen ganska bra förutom att taxin var lite dyr men hellre det än att gå, specielt när man inte vet vilken väg man ska gå:P

Dagen efter det vaknade jag efter bara 6 timmars sömn och ni som vet hur fruktansvärt bakis jag blir fattar nog hur jag mådde. beslöt mig för att sova två timmar till och det var precis vad jag behövde för att ta mig till min arbetsintervju som jag förmodligen inte fick men jag hoppas fortfarande att han ringer i veckan.

utöver det har det bara varit tråkigt och kallt. Jo jag funderar seriöst på att adoptera davids kanin! han e sååå fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0