vill inte bli vuxen:(

nu får det väll ta och räcka! jag ska f.o.m idag inte åldras en minut! Jag vill inte ens bli 20. därefter går det bara utför:( jag tycker ju inte att tex min mamma är gammal men JAG TÄNKER INTE BLI SÅ GAMMAL!
Allt rolig ska ju hända nu och det gör det, men tänk om jag missar något. det e ju rena katastrofen. pluss att jag inte vill få rynkor och till slut inte kunna ta han om mig själv. kanske borde forska runt om ett åldersstoppande preparat.

För övrigt så har jag gjort halkbanan så nu e det inte långt kvar till jag ska boka en skrivning och uppkörning men jag ska inte berätta datumet för någon! jo kanske den som känner att den vill skjutsa mmig och alicia så klart, TOny har hittat en bil till mig men är lite skeptisk för det e en 87a men den har bara gått 11000 mil och ett till minus e att den stått i två år men den skänks bort så jag ska iaf kika på den.

Danne hade kalas igår och min mamma gjorde tvårta med batman på... skitsnygg och så klart min idee:P

och min fina mamma har köpt nya skor till mig och en kofta!:) jätte fina och jag e jätte nöjd.

Jag har nu varit barnvakt i 18 timmar och på halloween. fan va tråkigt och alla tiggande barn kom. jag har inte råd med godis till dem fattar dem väll äckliga ungar. det e säkert så att deras föräldrar inte har råd med eget godis eller så e dem för snåla och dessutom vill dem nog inte ha ungarna hemma. men tänk om en psykopat tar deas barn för att dem e ensamma. jag tror på riktigt inte många föräldrar tänker på alla idioter som finns.

Aja nu ska jag sluta gnälla om allt. kanske lite frukost på det här då:)

Kommentarer
Postat av: Joanna

hahaha...... ja du, jag ville inte heller bli äldre än 19, jag ville aldrig sluta vara "tonåring" kändes som nu gick det bara mot 30 elr nåt.. ahha.. men du kommer aaaaaldrig kunna stoppa det ;) snart eru 25 å så ere!

2009-11-11 @ 01:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0