Lovely sunday



Idag är det söndag fast det känns som måndag. Har ju ledigt på fredagar och lördagar, jobbar söndagar. Så det känns so att veckan blir längre. Väldigt skönt iaf.
Så hur gick jobbdagen dåå... Den gick bra !! Oväntat bra tror jag. Tycker verkligen om chefen. Han är väll sisådär 20-25 bast och verkligen en "lätt" människa. Tar livet med en klackspark liksom. Ah, bästa chefen iaf! Och rolig.

Imorgon är de jobb igen och då hoppas jag det går ännu bättre.

Idag har jag faktist handlat julklappar till Aurora! Jag tror hon blir glad ( jag hade blivit galet glad).
Ska nog handla nått till min snälla mamma också... Och den där förmorrade klänningen jag vill ha som är slut i just min storlek ÖVERALLT. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag provade den i storlek medium och det var som att sätta på sig ett tält. Helt plötsligt hade den åkt ner till fötterna lixom. Jag som ändå har ganska breda axlar. Åååh varför finns den inte i S eller XS =( Min mamma har erbjudit säg att åka till Stockholm och kolla i varje affär efter den.. Och ja, såklart vill jag det. Rättare sagt, jag kräver det. :-)

På tal om mammor, emmas mamma kommer kanske på besök imorgon innan vi börjar jobba. Det ska bli trevligt. Eller så kommer hon på tisdag.

Ush sitter här o äter godis o dricker kaffe. blä, nu får de räcka med godis. ush, försvinn år min åsyyyn!!!

Annars gillar jag denna choklad och dessa chips  =D








Godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0