ica kan ha förstört min jul

Idag har det gått en vecka sen mitt paket anlände till ICA. Idag skulle jag i lugn och ro gå och hämta det. det var en skithäftig julklapp till David som verkligen ska ha det bästa. jag går fram till disken och guess what? hon säger att det paketet inte finns under numret som jag gav henne. jag blir stående i chock. jag kollade nämligen för ett par dagar sen att dem behåller paketen i 14 dagar. då frågar jag puckot kan ni kolla mitt namn då? "nej vi kan bara kolla siffror." hur i helvette ska dem då se att det e jag som hämtar paketet. jag bad henne kolla etiketterna på paketen med CoolStuff.se tejpen på och hon suckar rör sig sedan som en jävla sengångare och kollar fem paket. nej hon hittade det inte. då började jag. det var första gången i mitt liv som jag skällde ut ett butiksbiträde. hon sa att när påminelsen kommer skickar dem tillbaka paketet. Jag fick påminneslen efter två ynkliga dagar! hur kan jag få smset från dem om dem inte har paketet! från och med idag ska jag inte sätta min fot i den där jävla butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0