Thai



Hej!
Nu är jag helt övertygad. Varje gång jag åker til Södertälje blir jag sjuk. VARFÖR är det såhär....
Sist jag var här hade jag ju iförsig opererats och var sjukt på grund av det. Men gången innan det fick jag feber. Och gången innan det hade jag en sjukt jobbig influensa och var sjuk nästan 3 veckor.
NU nästan samma sak igen. Mamma säger att jag har magkatarr, det där på gränsen till magsår. Emma sa till mig häromdagen att hon hade det och jag sa " men  jag tror man måste ligga på sjukhus om man har det"... Är det så?
Alltså.. för det jag känner, jag får typ andningsnöd varje gång jag ställer mig upp. När jag ligger ner är jag så sjukt stressad att jag inte kan ligga ner längre. sitta är OK men då har jag en sjuuuk jobbig känsla i över magen. Typ oro, eller typ.. som om man precis fått ett dödsbesked eller så. Det sjuka är, allt är ju typ bra. Jag har härliga människor runt omkring mig, min pappa kommer hem om bara 2 veckor, jag ska flytta till världens finaste lägenhet snart, jag har lyckats hitta en som skall ta över där jag bor nu, jag har kommit in på mitt program och börjar skolan snart...
Så, vad är anledningen till detta?
ÅÅÅ sjukt jobbigt.... Kan inte göra nånting, knappt äta.
Men mamma köpte hem Kina mat till oss idag , eller thai mat. SÅ UNDERBART GOTT! Även om jag inte kunde äta upp allt men... det var så otroligt underbart...
JAG HATAR SÖDERTÄLJE. Jag blir ALLTID sjuk här. Och jag ska tillbaka hit bara om 2 veckor för att träffa min pappa. VILL MEN VILL INTE HIT. Men tänk vad mycket jag kunnat göra om jag varit frisk :=) Nu var jag tvungen att säga nej till en utekväll med en massa fina personer från Jönköping och jag var tvungen att säga Nej till att ta en fika med Melina.
Så vet ni vad min roliga resa i södertälje gått ut på? Jag har suttit inne i TRE dagar. Har inte kunnat äta, sova eller ens prata för då får jag hjärtklappning. Ååh.
Nä, IMORGON ÅKER JAG F*N HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0