30/1-10



Hej!
Vi är i Södertälje igen, det är så gött! Hoppas jag inte blir sjuk igen bara, som jag alltid blir här. Fick skjuss ner igen faktist, tack <3
Annars känns allt super, idag ska jag köpa en ny mobil för jag har  glömt min andra nånstans, och det betyder att jag ska byta nr också :( har haft samma nr i 11 år, så de känns lite snopet. Kanske går att fixa på något sätt?

Igår såg jag på Legenden om Zorro, jag älskar den :D Men fasen vad töntig den är  egentkligen haha...
Oo kom att tänka på att L mobbar mig grovt för han säger att jag säger sorro och inte ZzZorro. Haha, det är SÅ inte sant. Så  nu har han en teori att jag inte kan säga Z. Men jag kan!
Sen såg vi på Ice age 3 också och drack lite. Hihi den var kul, men vi såg den på engelska så förstog inte alla skämt. Så snutt fråga mig hela tiden "förstår du?" "förstår du? :P " Jaaaaa ditt as, jag förstår!! :@  (inte :P )

Ååå vi funderar på att ha ett biiiiig hemma fest snart, och en massa vänner från Södertälje förväntas komma, till Jönköping. Vad roligt!!! Problemet är bara sovplats med närmare 10 pers får väll plats i´på 70 kvm... Frågan är hur närmare 110 pers ska få plats på 81 kvm HAHA. Det löser sig....

Papito Te extraño mucho, snart snart snart snaaaaaaaaart ses vi :)

Känner mig lite stressad över skolan, men har iaf alla 9 böcker (tegelstenar) som behövs nu. Sen måste de ju läsaas också...
Var förresten ute i Onsdags med L och träffa några från min klass bla, sen sov en klasskompis från Borås över hos mig.. Vi somna väll nångång efter 03 sen vare bara att pallra sig upp 07 för att gå till skolan. Lite bakis och halvseg :D

Nee, nu skall jag gå upp, Aurora och Mamma vill ändrampå mina sovvanor. Jag sover gärna fram till eftermiddagen men nu blir jag upptvingad redan vid 11.15... Ush :(

så, Ps eftersom jag är utan mobil, ring eller sms:a inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0