23/1




Snart ser jag Emma. Det är gött. Har inte träffat min roomie på över 2 veckor. Idag tvättar jag. Massa, massa tvätt. Har precis kommit halvvägs med 6 maskiner. Pfft.. Det är som att tvätta för 10 personer.
Längtar verkligen till värmen nu.
 Den här månaden får jag min lön. Har ingen aning om hur mkt det kan vara.. Hoppas de är så pass mkt att jag klarar av att betala crubb även denna månad iaf...
Min tröst i kylan och "fattigdomen" är att min hår har blivit långt igen. Gracias a dios.



when, when, when, when can we see eachother again?
Ah hej så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Plötsligt kom tystnaden

jag visste ej vad jag skulle säg

du såg så bestämd ut att jag inte kunde insistera

samla alla mina krafter

försökt ej o gråta

jag sa att jag förstod

fastän det var en lögn

och jag lät dej gå

2010-01-24 @ 03:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0