2010




Hej!

På nyår åt vi en potatisgratäng...något misslyckad dock. Vi åt också Oxfilé.. det var sååååå gott.
Sen drack vi vin. Och Emma visade sina kunskaper i att röka cigarr:




...

:) Vi har blivit erbjudna en lägenhet i ett område som heter Råslätt. Det är Jönköpings getto, men mkt trevligt folk bor där =)
Så kanske redan imorgon ska vi åka och titta på den. Den är större än den vi har nu, och hyran är nästan lika =).. Vi trivs jätte bra där vi bor nu egentkligen... Har världens bästa kök och allt, verkligen.. Men vi vill komma lite närmare skolan... Men får se hur det blir. Håller er uppdaterade :P

Jag har kommit in på Terepeutprogramet här... Så, blir kvar här minst 3 år till :P Och Emma kom in på sina kurser.. Så vi kommer förbli "sambos" minst ett halvår till. Men vi har verkligen roligt tillsammans så det är skit bra :D Kommer kännas lite skumt den dagen vi ska "skiljas" haha.. Men, det ska inte tänkas på nu. Man ska leva här och nu =)
Imorgon får jag storfrämmande.... hmm.. ska laga mat åt en speciell person. Håll tummarna att jag inte bränner något :D

Just nu har Emma bakat en kladdkaka.. Och gjort en marsipangris, en marsipan pingvin och en marsipan tomte... Jag gjorde en del på mannens kropp.. Fast Emma förstöde den.

Nä, nu skall jag laga middag. Jag bara älskar min och Emmas dygnrytm. Emma var överlycklig att hon gått upp tidigt idag. 14.00 :D
Nu är klockan snart 00.00, dags att laga middag :D Pommesfrittes och Köttbullar. och såååååååååååååås.


Jag älskar dig pappa, un abrazo grande... Hoppas du hade ett trevligt año nuevo <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0