katastrof

 
Är ordet. DET ÄR DET.
Okej jag är för trött för att berätta hela historien och dessutom ska jag upp och borsta tänderna för  åt godis hela dagen igår, inatt och på morgonen och har inte bortata tänderna på ett dygn, GROOWS och fasen vad ont det gör. men jag kan inte öppna munnen det är drf, eller jag kan ju öppna den kanske 3 centimerer.  max. Men nu skall  jag tvinga in tandborsten det ilar i mina täänder och gör ont.
Och nej jag tänkder inte ringa käkkirurgen , har vairt där en gång och jag VÄGRAR göra samma ingrepp igen. Hellrre lider jag! Som jag redan gjort i 3 veckor pga av min dumma käke.
Okej, Jag ska säga åt emma att skriva om gårdagen när hon vaknar. Hon har ju inte skrivit på år och dar, men hon var varit upptagen o ej haft internet. Jag tacka r bara guud att L finns i mitt liv, det förändra allt och de känns sså bra o just nu förstår jag inte tiden som varit utan dig. Lilla snutt <3
Lvar räddaren ut katastofen inatt.
Okej håll till godo, Emma will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0