4/2-10



Nu vet man att skolan kommer igång på allvar. Väldigt mkt plugg. Men de är kuul.
Var ute igår men L blev utslängd från Kårens club och banlyst två år. Vilket innebär att jag förmodligen heller inte kunna gå dit mer. Haha. Nemen får h oppas att de ej kmr ihåg oss :P .. Inte troligt....
Pappa är hemma iaf :) Han e bokstavligen svart efter solen hihi och mkt smalare :P oo tack för att han köpte massa snigelslem till mig. Jag kommer ha finaste huden i sommar ^^
Jahap, mkt förändringar på gång nu faktist. Kanske de inte blir riktigt som vi hade tänkte med flytten och så, de kanske blir förändringar. Fast vi har ju redan skrivit på kotrakt tillsammans och allt.. Hmm...
Så... Ja, men vad som än händer så löser det sig.
var i Södertälje förra veckan och kom hemi förri går. Med bilen. Jag kan köra lååång sträcka :D
Men kan ju inte stanna i södertälje länge längre, eftersom det finns nått här som väntar <3 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0