Huskvarna


Hej!
Nu så sitter nog Emma på tåget ner till Huskvarna. Jag blir kvar en dag till i Slöddertälje jag.. Åker hem imorgon.
Tanken var ju att vi skulle ta Emmas bil ner idag. Haha. Min pappa fixade och trixade med den i verkstaden men sen sa han" den här bilen är bara att skrota typ :P " .. Men envisa som vi var ville vi ju ta den iaf, tills tillslut även Emmas pappa erkände att bilen faktist inte är gjord att köra så långt..
Så tyvärr blir det tåg för våran del.. Lite snopet faktist, trodde bilen skulle vara i mycket bättre skick än den var...
Men men , har iaf fixat hörlurar till min ipod nu, och det är ju ganska mysigt att lyssna på musik när man åker komunalt :)
Ha det bra så länge! (Nu ska jag se idol).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0