Hur man baxar en cykel

Satt och tänkte hur en bra blogg egentkligen är..En bra blogg ska ju nånstans vara intressant typ. Man ska dela med sig om roliga och mindre roliga saker ..
aja whatever..vi clubade i helgen faktist..Var lite dött i början men sen blev det lite mer drag på min ära..
Hoho, visst blev det några drinkar o en o annan shot...Men ändå var ju läget under kotroll... Trodde vi..
När vi var på väg hem var vi ganska hypade faktist, sen var det galet kallt så såklart vi ville komma hem fort.. Det var då jag såg den...det stod liksom mitt namn på den.. Ni som har sett Ice age vet hur det är när den där lilla ekorron får syn på sin nöt och liksom flyyyger fram på rosa moln till den.. i slow motion...
Ungefär så var känslan, så aaa.. vi hämtade cykeln hehe och sen skulle vi ju rulla iväg vare tänkt.. första trampen går bra, andra trampen går bra.. sen .. sen låg vi mitt på asfalten.. Man kan väll säga att vi var rattfulla på cykeln och nog vare över 0,2 promille alltid.. men haha det slutade bra men lite skadade knän och en rejäl duns i asfalten på våra bakhuvuden..Sånt som händer...men har bara en enda sak att säga... DUMMA CYKEL!!!!!

Taggade banditer!


Den snälla cykeln

Skarru baxa en cykel, kolla runt så att inget ser, sen ta den fort som f*n och cykla iväg (försök att inte ramla..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH gangster

2009-09-22 @ 23:22:26
Postat av: Anonym

Era små ligister... =)

2009-09-22 @ 23:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0