Tiden går, klockan slår.


Emma! Rubriken är en ledtråd till dig vad du skulle skriva! :)

Ni andra, hej! :)

Jag hade faktist tänkt skriva ett ytligt inlägg idag, men sen så tänjkte jag : näe! Skärpning!
Jag och Emma var och tittade på skor idag , egentkligen skulle vi kolla på höstskor eftersom jag "behöver"  enligt min mor nya höstskor eftersom jag inte får gå i mina converse när de blir kallt och jag kan ju absoluuut inte citerar: " slaska runt i mina fula uggs när conversen är för kalla".. Yeye whatever :P
Så jag skulle alltså se på stövlar, eller aa höstskor men jag kollade på klackar istället, klackar som har en rem runt fotleden - eftersom jag har så smala fötter så skulle jag kunna ha 2 storlekar mindre än vad jag har och ändå så åker min häl upp varje gång jag går i de förmorrade klackskorna så jag tappar dem. Morr.
Aja, det jag hade tänkt skriva var att sätta in bilder på skor jag vill ha och blabla men vet ni vad, vet inte vad det är med mig, men känns sååå patetiskt att skriva om det just nu. Tänk vad bortskämd man är.. som har hur många skor som helst egentkligen bara att man plötsligt fått för sig att de är fula, omoderna eller vad som helst. Fyfan... att man bara vill ha, och ha och ha.... Näe! Jag tänker minsann inte köpa några nya skor i år. Och jag tänker minsann gå i mina såååå fuuula uggs hela vintern, och jag tänker gå i mina converse så att jag blir blöt om fötterna hela vintern. Och om det stör mig får jag helt enekelt plocka fram ett par rosa stövlar med päls på som jag aldrig använt som jag köpte i mellanstadiet och som jag vet fortfarande passar.. Ja, så får det bli!

Och tänker faktist inte ens köpa nånting matriell denna månad till mig själv tror jag. Tänker jobba bort min ytlighet nu.

God natt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet!!!

2009-10-28 @ 11:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0