Söndag:(

idag gick det upp för mig att jag inte kommer klara mig med min pengar. jag satt hela naten och letade efter jobb men det fanns bara två jobb som passade mig så imorse då gick jag in på csns hemsida och skickade efter blanketter för studielån:( men men det löser sig nog.
fasst idag gick jag till och med in för att se om man fick betalt för att ge blod SOM JAG HATAR! och alicia sa typ att man får en t-shirt:P

min lilla lillebror david fick en kanin idag! den var ju jätte söt! nu vill jag också ha en och dem kan ju faktiskt bli rumsrena:P haha men alicia ogillar verkligen råttor, hamstrar utan hår på fötterna och typ marsvin tror jag så hon vet inte om hohn kommer bli äcklad ifall vi skaffar oss en. men jag tänker att vi nog kan testa med ludde när vi kommer till södertälje nästa gång vi kommer.

Kylskåpet har typ 4 saker i sig och det e typ smör och skinka. vi har skutit upp att handla i tre dagar nu om inte mer. men idag då jävlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0