Imse vimse spindel


God afton,

Emmas arga inlägg kommer ( lovar ! )

Men eftersom hon är så seg ( hehe ) så skriver jag igeen. Sitter och ser på idol, fast det är reklam nu.

Igår gick en spindel på min arm när jag satt vid datorn.. Blev så chokad att jag ställde mig hastigt upp. Den var svart och minsann inte så liten heller. Sedan försvann den och Emma drabbades av lite panik att vi inte kunde hitta den. Men den hade kurrat ihop sig på vårat köksgolv, så jag petade lite på detn och Emma blev alldeles till sig :P HUUUR KAN DU TA I DEN ?!?!?! :O

Hehe, eftersom jag inte vill ha regn, fick emma inte döda den, så djurvänner som vi är så släppte vi ut den igen, trots att den var 3 ben fattigare.



Riktigt såhär stor var inte spindeln. Detta är en chilenska fågelspindel (ja den lever vilt där) och en sånhär har spatserat över min mamma när hon låg och solade på stranden i chile. Heheh, ni kan ju gissa hennes reaktion. :) . Allt är faktist mkt större i chile, tex spindeln som ni ser på bilden och kottarna, ni vet från träden är ungefär lika stora som våra händer. Inte kul att snubbla på, men fina är dem :D

Imorgon har vi ju högskoleprov... Vi har inte pluggat något så några höga resultat förväntas inte heller. Jaja, jag vet, vi får skylla oss själva. Men jag tror det kommer gå riktigt bra för Emma faktist, det verkar liksom vara hennes grej! Jag som däremot är sämst på både matte och ja, engelska också har inte så överdrivet stora förväntningar på mig själv... Målet är väll att få högre än vad jag fick förra halvåret men inte ens det förväntar jag mig haha, Får jag 0 rätt så får jag :D
Nu ska jag gå och hjälpa Emma att städa i köket innan hon river stället... Sen skall jag bre mina MACKOR till imorgon och ska hjälpa Emma att göra pasta sallad till henne. Jag äter inte pasta frivilligt.

Förresten har Rigo åkt ur från körslaget. VI TÄNKER INTE TITTA MER PÅ DET- FRÅN OCH MED NU ÄR DET BOJKOTT.

Hejdå! Önska oss lycka till imorgon.. Vi skall upp klockan 06.30, förstår nu katastrofen? Idag kom en som skulle byta våran elmätare han skulle komma 12.00 och vi (läs jag) häll på att försova oss till det. Här är vi så bortskämda med att sova minst till klockan 13.00. MINST 12 TIMMARS SÖMN SKALL DET VARA HEMMA HOS OSS =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0