back to telge

Nu e vi tillbaka i Södertälje. Ganska skönt faktiskt. man får god mat underhållning. Min första natt va inte den bästa. började med att hälsa på davids kanin sen direkt började jag skriva på mitt engelska arbete. detta arbetet skulle vara det sista i kursen och den största uppgiften så en aning press. jag var klar 2 inatt. har ingen aning om det bllev bra eller inte men nu e den iaf klar.

Today fick jag thai mat iaf:) superglad! och att toppa det så köpte jag muse nya skiva! med dvd.!
Ludde som kaninen heter var riktigt nyfiken igår. men han var inte direkt modig. Jag låg på mage på golvet med benen mot soffan och tydligen var det hans ställe att gå under soffan som jag täckte. kaninen hoppar inte över utan han kryper över mig som ja jag vet inte vad men det var inte särskilt kaninigt. Idag skulle jag klippa och borsta honom men kom bara halvvägs. som sagt så e han riktigt harig;P

vi skulle åka och handla nu på eftermiddagen och så frågar dem vart vi ska handla jag tänker automatiskt willys men det e ju fel sida av stan:P så då säger jag coop och då flinar tony och jag tar det som ett haha om du bara viste vart jag ska garv. och riktigtså var det han kör till ICA. Genast börjar jag predika kring hur jävla kassa dem e och visst´jag har handlat mat där många gånger men nu får det fan ta och räcka! efte deras nya reklam kring denna praktikant Jerry. Och att ingen stppar reklamen det övergår mitt förstånd. den har väckt många diskutioner men trots det så släpps ett annat avsnitt med Jerry. Det är presenterat på det absolut värsta sättet jag kan tänka mig. Jag bojkottar dem och det bör alla göra.

eftersom att det var så länge sen jag skrev har jag ganska mkt att hinna ikapp. Jag kan komentera att spindeln nämnd i tidigare inlägg inte blev petad på utan alicia tog tag i benet och sa til mig "titta han splatrar han e inte död!?" jo och sen har vi tittat på den vita masajen, as bra film verkligen och sen var det Alicias garvattack. hon har alldrig pratat med en sån där automatisk telefonsak som man beställer tid hos:P han frågade två gånger vartifrån och  vart vill du åka och hon lägger på så jag tar över och ska säga från jönköping till södertälje och jag kan inte säga södertälje utan att småskratta så maskinen fattar inte. Det e då alicia nästan svimmar för hon skrattar så mkt. hon gick ut i köket och när hon ko tillbaka kunde hon inte prata om det på hela kvällen utan att garva:P

imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. kanske tar en tur med fika till ellis och mormor ute i enhörna. ska förhoppningsvis till körskolan om min ömma fader kommer till skott.

jaja men ska försöka var lite mer aktiv i mitt skrivande. hej på er! / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0