Djävla svininfluensa djävel



Tänkte skriva ett inlägg tillägnat till den som ligger hemma i över 40 graders feber och som inte kan göra något alls. (Förutom att kika in på bloggen då ;)
Alltså denna djävla influensa... Jag kommer iaf Inte vaccinera mig. Kan ju hoppas på att man redan har haft det ( hade feber m.m ocg dagen efter fick Emma ont i kroppen) Hoppas vi båda haft svininfluensa :P Så är vi immuna mot den nu...
Men aa.. största sannolikhet är ju tyvärr att vi Inte haft den, om det inte var den mildaste formen ( inte ens det var det nog hehe )...
Men skall ändå Inte vaccinera mig, blir man smittad så blir man. Men tycker de är dåligt att vaccinet kom jätte många dagar försent till Sverige, så många av dem som var i riskgruppen som skulle få vaccin aldrig han få nån innan de blev smittade. DÅLIGT!

Igår såg jag på Debatt, på Svt. Det handlade om ifall Nikab ( vet ej hur de svavas) skall förbjudas eller inte.. Ni vet en såndär slöja som täcker precis hela kroppen förutom ögonen?
Jag tycker : Det är grovt att förbjuda saker och Egentkligen skall man ha rätten att gå ut som man vill. Men samtidigt ska det finnas gränsen. Man skall inte gå ut naken och inte heller som ett spöke! I mean, tänk att gå till banken helt täckt på det där viset, personen kan ju göra värsta rånet utan att kameran kan identifera personen senare. Samma sak, om tex Anna Linds mördare eller liknande hade burit Nikab hade han heller aldrig blivit "fångad".. Förstår ni?
Sen att  bära Nikab skall kallas "religionsfrihet" är FEL. Ingenstans, inte i koranen, i bibeln eller nånting står det att man skall bära något sådant, det står inte ens att man behöver täcka håret (syftar på personer som bär slöja).. Men det är deras val..  Aja nu skall jag duscha och allt det där sen skall vi iväg till A6- Shoppingcenter!!!!!!!!!!!!
Men aja, fick inte med allt jag skulle skriva men, Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0