Robinson flopp


Igår var det robinson. Jag var grymt taggad på att se på det. Hade köpt coca cola, chips och choklad. Hela colan och chokladen är borta men chipsen är kvar..
Hur som, jag såg faktist inte mycket alls av programet. Hur ointressant var det inte liksom. Robinson skall ju vara bloood , svettt och tårar. Inget annat. Detta börjar ju likt vilken dokusåpa som helst. Typ bonde söker fru, paradise hotel.
Jag såg som sagt inte mkt, hann se att dem var i Dominikanska republiken. Kul att de är inte latinamerika för en gångs skull tyckte jag så de var ju en bra början. Men nääe...
fan vad tråkigt det var..
Såg väll nån glimt av nån pristävling som tjejerna vann och oh my god, det var ju bara en massa vita tjockisar som stod där och hoppa.
Alltså det är det som är så tråkigt. Det är ju bara tjocka vita svenskar med iår. Vad är de för gäng?? Skall ju vara blandat hallå. Förra året hejade jag på chilenaren Raffe hehe, och några år innan det hejade jag på en gambien tror jag. Boba :D

Haha, nee ush vad dåligt det är och har verkligen ingen förv'ntingar längre, skall kolla nästa vecka igen kanske och ge det en chans. Annars blire bojkott!

Åå, jag som egentkligen tycker om robinson.... Kan inte gladiatorerna börja igen??


FJANT GÄNG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0