Korv


Hej! Idag har tvättats. Bland annat mina skor, blev en liten förbättring iaf... Jag sa åt min mor att se på Drag me to hell. Hehe.. Hon tyckte den var patetiskt rolig, precs som jag.
Idag tidigt på morgonen runt 11.00 ringde det privat nr... Min tandläkare. Hoh. Jag måste till Tand kirurgen och dra ut en tand som är rund (?) och växer åt fel håll (?)... Jaha, kul då. Kan inte göra ingreppet hos tandläkaren eftersom det är ett för stort ingrepp sade hon. Därför måste jag till Tand kirurgen. Har ni hört någon som hemskt nån gång..

Tand kirurgen.Tand kirurgen.Tand kirurgen.Tand kirurgen.Tand kirurgen.Tand kirurgen.Tand kirurgen.
Tur att de är två års väntetid till TAND KIRuRGEN. Kanske hinner fly landet innan.

Snart ska jag laga korvstroganoff. Vet inte hur jag ska lösa problemet med tanke på att alla ingredienser inte finns, men hey, heter jag Alicia eller? Haha...

Juste... I used to have black hair...I think am going to have it again.. But my mother will kill me ;) Have to discuss this thaaang with Emma.

 Att vara eller inte vara Svartskalle, DET är frågan.....

I dont wanna be the one you love, i dont wanna be the one you talk about, all i wanna be is the nr 1 svartskalleee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0