Hahaha


Haha. Sitter och skrattar för mig själv nu. Sitter på tåget förresten. Det är en del av det roliga. Har videosamtal med min syster.. Jag skratta så att tanten framför mig vakna. Hon höll på att ge mig hjärtattack flera gånger du hon ryckte till hela tiden då hon höll på att somna. Iaf, Aurora mobbade mina hörlurar på msn och säger att jag är såååå 80-tal och blabla hon var så rolig så satt och skratta för mig själv. Sen kom mina föräldrar och då hade jag videosamtal med dem också. Min mamma sa att jag såg ut som en kanin och min pappa sa att jag hade stora läppar, pluuut mun. Jaha, schysst.
Är fortfarande sjuk så de är ju inte så kul att åka tåg. Men de var billigare att ta tåget idag. Emma kommer väll hem nån gång i veckan tror jag. Back to det gammla vanliga då =)
Min pappa kommer jag inte träffa på flera månader för han ska till chile =( Men de e bra på ett sett för han tycker inte om mörker och kyla så då är de bra att han åker till Chile där de är soligt och varmt nu. Man blir inte lika deppig liksom.
Juste, har Spotify på min dator nu. Jippi!! Det bästa som har hänt mänskligheten !!! iaf det bästa som har hänt min dator! =D Så underbart. Ne, nu skall jag av snart i Linköping och byta tåg. Farväääl.




Jag NU på tåget haha.
Haha, är sjuk har feber och världens hosta det förklarar att jag e sliten, likblek och ja allt vad ni vill, haha!
Bjuder verkligen på mig själv.

Btw, åker i min pyjamas haha. Min mamma höll på att döööö, hon sa . Tänker du åka i den där så skjussar jag inte dig till tåget!!!! :O :@ !!
Haha heeey sluta vara så ytlig. Vem bryr sig om jag åket med hörlurar från 80-talet och i pyjamas liksom. Inte jag iaf!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih så sööt :D

2009-11-01 @ 18:24:32
Postat av: a

vadå sno min replik, bästa som hänt min data :P

2009-11-04 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0