Fäller en tår


Det är iaf nästan så att man fäller en liten tår. Nostalgi ni vet. Nu har två i min krets tagit körkort denna vecka, och jag höll på att säga "ååå jag vill också!!". Hm, men jag har ju redan körkort :(
Tänker tillbaks på dagen då jag tog körkort och blir sådär löjligt nostalgisk. Jag ringde direkt till min mamma.. var så glad att jag klara den och teorin på första. Min pappa var i Spanien då så jag tänkte att han verkligen skulle bli stolt när han kom hem. Han visste inget. Haha han som kämpat så mkt med mig och släpat ut mig för att övningsköra :)
När jag var på väg hem efter att ha tagit körkortet så stog jag och skratta för mig själv. Jag var så glad att jag skratta typ högt och folk kollade konstigt på mig som tog i samma busshållplats. Men jag varså glad, så lättad.

En annan dag jag inte kan tänka tillbaka på utan att bli löjligt nostalgisk igen (förutom alla barnsdomsdagar och på grundskoletiden) så är det studenten. Ååå underbara student, kom tillbaka!

Jag och Emma på vår student.. Fäller nästan en tår ju :´(

Alicia, Emma
Lite dragna hehe (champagnefrukost).


Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

låter mysigt ska kika lite tv ikväll bara, måla naglarna , fixa en hårinpackning o lite så. har vart ute hela dagen idag med mamma, så nu blir de en lugn kväll. kraaam

2009-11-19 @ 17:48:21
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0