Livet e fint


Ja, livet är la allt bra härligt. Imorgon ska jag träffa Joanna och vi kommer nog ha väldigt roooligt!! :) Sen skall jag självklart shoppa de sista julklapparna. I Stockholm, of course.
Idag var jag på stan med mamma, Köpte bara en grej.
Men, sen var jag ju också hos läkaren.. Ush.. hon grävde hur mkt som helst i min mun, o de var så mkt blood! Ingen beödvning fick man heller... Men sen fick jag.... tabletter :P:) Som jag fick recept på.
Åhh, underbara uppfinning, tack för att min smärta är borta och tack för att jag är glad utan anledning. det bästa av allt, det finns 19 st kvar!!! 8-)
Morfin is the shit.. :%
Ne, nu ska jag hoppa in i duschen..
Sen ska jag ringa min pappa :) <3 Eftersom jag skrev på mejl att jag skulle ringa honom idag måste jag ju ringa. Detta var innan jag e hög, hoppas han tycker jag är kul hihihhi.
Idag blev jag taggad som Pocahontas av Camilla. Jag är mobbad for lajf! Men det är ok, ok Ok :D
Det enda dåliga med mitt liv just nu, jag får inte köra bil.. påga dessa mediciner.. åhh.. underbara bil, jag sätter mig i dig snart!!!!!! Och jag får inte drika alkohol heller... Så jag får spara julalkoholen till nyår, men de e najjjs, för då blir det mer då :) Får förresten inte dricka på nyår heller. Men det tänker jag göra ändå :D:D

ps, tagens tokigaste tokighet.. vi hängde över julkular i palmen istället för granen, det blev fint.. men mamma blev sur ;) ville ha lite sommarkänsla endastvis =( =D

Hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0