Jag är en nöt

 

Detta inlägg skrev jag för flera dagar sen men glömde klicka på uppdatera... so, here it comes:
Vi åker hem till Södertälje snart.. Ska bli så sjuuuukt skönt att få ledighet. Saknar verkligen familjen. Imorgon är sista chansen att aurora  haffar MIN klänning åt mig!! Hon ska till stockholm åt mig:P Håll tummarna!!
Detta påminner mig om att mamma sa till mig att hon sett en klänning på sisters...ska kolla det på hemsidan nu :)
hm.. glömde bort vad jag skulle skriva. Juste operationen. Den var hemskare än hemsk! Såhär 2 dagar efteråt är jag dödare än död! Kan inte gapa, inte prata, ser ut som ett svullet miffo och aa.. gör så förbaskat ont haha. Kan inte äta, får inte borsta tänderna, jag KAN inte öppna min mun.. .. såå äckligt! Jag kör munskölj med sprit och tuggummi :P  (pressar in allt.. tuggummit ligger mest bara där haha)
Nu skall jag fortsätta äta glass som jag gjort de senaste dygnen. Endaast! Sen skall jag kolla på en film. Sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0