Idol Final



God morgon,
har ni fått någon julkänsla än? Det har jag :D Och om dagar är det Lucia minsann, och idag får jag öppna den 11:E (!!) luckan i min julkalender. Jösses vad fort tiden går.
Idag är det ju dessutom idol final dagen till ära. Vem skall man heja på? För mig kvittar det faktist, hoppas bara på bra underhållnings Tv :P Måste nog offra lite pengar på chips och idyll, måste kolla kortet fort, de drogs ju hej vilt på senaste krogrundan. Hehe, nejdå, jag åt bara en stor pommestallrik- haha normalt liksom. Emma däremot var glad på en corona, 1 och en halv shot och sedan en jäger redbull. Måste kolla mina utgifter på kortet snarast.... Hm :D

Jaja, ni vet Rodrigo Pencheff? Från latin kings, infinite mass, Crossfire, Topaz Sound och även känd som Rigo?! Herregud, jag har alltid trott att snubben är Uruguayan / Argentinare.... Whuut? Han är ju fan Chiloteee så det skriker om det. Förstår inte att jag kan ha missuppfattat detta. Aja why not...

Tjena chilenare! (Hörde detta på ordjakten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0