Slöddertälje


Om bara en vecka skall jag hem till södertälje till mamma och Aurora. <3 <3 Det känns fantastiskt! Och det som inte känns lika fantastiskt är att jag har det fasanfulla operationen på måndag. Skriver sen om den om jag överlever! Vilker jag säkerligen gör ;)

Åå jag längtar efter julen så mycket. Har typ handlat klart mina julklappar också. Tror att jag är klar iaf, känns skönt. Själv önskar mig, rättare sagt kräver denna från The body Shop:


Hehe skoja, men jag skulle bli happy =) =)

Orkar inte direkt skriva, men Emma kommer uppdatera snart igen iaf. Såhär såg det ut sist vi skulle till Södertälje. Emma hade glömt att boka biljett så jag packade med henne i väskan. Heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0