Hemma


Ah nu är jag hemma =)
Känns galet bra förutom att jag är hög på tabletter. Nä men, jag är helt virrig alltså. Som när jag såg min syster idag, jag kände inte ingen henne?? Allså jag koppla inte vem det var på jätte länge. Hon kolla på mig, prata med mig och jag tänkte "vem fan är de här?"... Är det inte sinnessjukt? jag är hög. Sjukt äcklig känsla!

Nä fortsätter skriva sen, sk ner på stan om några timmar med mamma. Vill ha en mössa. Södertälje har ju förvandlas till ett snöland haha. Sen behöver jag nya skor. Jag säger Rip till mina uggs =(.

Tog ju förresten tåget från Huskvarna kl 05.59..det var så sköönt att få skjuss dit. var helt död.

God natt



Nunca me senti tan fuera de lugar
Nunca tanto se escapo de mi control....
Volvi a tropezar...Lo que empieza, no termina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0