ge mig en ny frisyr!

Idag förlorade Calle! :( han var ju så bra. Jag kan nästan säga att jag skulle låta honom bo här utan alicias tillåtelse:P men men det jobbigaste efter förlusten e ju att vi inte har något att göra på fredagar numera.

Vi diskuterade precis kring ett namn till bilen jag lånar i södertälje... den e btw den bästa bilen jag har kört, en skoda fabia. men vad tusan ska den heta? jag tycker typ sessan eller så men alicia tycker brum och det låter skittöntigt tycker jag:P ge mig förslag!

Funderar seriöst på att boka en ordentlig klippning. typ så som jag hade i ettan då jag hade kort på enasidan och ordentligt uppklippt.
 

det var så lätt förr:)

aja skit samma snart bär det av till södertälje. eller ja, om en vecka men innan det så blir det jobb en sista utgång på akademien och alicia ska till doktorn. men sen så ska vi leva flått men julmat och take away!



HAHA min idol har svikit mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0