Fullt upp



Idag visades Grinchen på Tv. Jag ÄLSKAR grinchen och skulle nästan tycka att han var het om han inte var grön. Okej det där lät rasistiskt. Muaha.
MEN, jag missade det :(:( Men jag ska inte deppa, idag har kanal 5 gått och blivit värsta dröm Tv:en. Först visades grinchen, nu shrek 2 , och efter shrek visas happy feet. Tjoho! Perfekt för barnsliga nördar som mig som gillar allt som har med barn program att göra.  Ps, det Bästa av allt är att de visar shrek på SVENSKA. Cant be better!!!!

Idag har jag varit på stan med mamma o aurora. Jag har äntkligen fått mina lårhöga stövlar och en så s*****xig klänning.. tack tack tack mamma. Sen har jag fått make-up.. behövdes verkligen. TACK.
Och bäst av allt. Jag fick ta min egen korg på systembolaget och plocka... 8-) blev självkalrt alkoläsk, nyårskumpa sen köpte jag smultronvin och det Nya chilenska körbärschampgnen.. ååh <3 !!

Nu skall jag placera mig framför tv:en, sen ska jag hjälpa mamma att klä granen. Kanske kan lägga in en bild på den senare... om jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0