Världens största swimming pool?


Hallå hallå! Tänkte börja vara lite tråkigt och skriva delar av min dag, men sen skall jag skriva nått mer intressant (enligt mig)..
Hur som helst, dagen började som sagt med att jag kollade på one three hill. Det var så bra!!
Sen åt jag aprikoskräm hehe.. Sen kollade jag på topmodel. Sen åkte jag till skolan. Jag var där för att ordna passérkort, först vägrade de hjälpa mig, men jag drog en vit lögn och sa att jag bokat tid och fått den här tiden för att fixa kortet ;)
Då sa det otrevliga vaktmästaren " jaja, jag är ju ändå här så".. Också var han allmänt otrevlig hela tiden. jag gick helt osminkad till skolan med fult hår för inte visste jag hade man skulle fotas, så typiskt!! Återupplevde körkorts scenariot när jag skulle fotas!! Men detta var värre, vaktmästaren sa " kolla på vänster vägg" *KLICK* så hade han tagit ett kort helt utan att säga nåttt, dessutom ser jag grön ut på kortet :@ som en klen grön HULKEN heheheh..
Ne men efter det gick jag till biblioteket, otrevlig biblotekarie också! Jag sa "hej kan man få hjälp att se vilka böcket som finns inne här?" Han ba: eh, aa visst.." ............tystnad........ jag sa : " okej så bra.. men då vill jag ha hjälp".... han sa : "okej"...............och bara stod där!................jamen VAF*N HJÄLP MIG DÅ!!!!!!! Trög dumma gubbe.
Sen när han tillslut kunde hjälpa mig efter ett år säger han " din personliga kod" .. eh, va? ... Han drar en tydlig irriterande SUUUck......... ohhhhhhhhhhhhhh... har du inte ens en personligkod? Jag ba.. öh, nej eller alltså var fixar man det? "Ja den fixar du hos mig" säger han.. Jaha, var det så himla jobbigt eller?!?!
Blablabla...det slutade olyckligt och jag kom hem utan böcker haha.

Nu ska jag skriva nått intressant!

Googlade lite på vackra San alfonso del mar i Chile.. och vet ni att de har en svimmingpool där som är 1,6 km stor!! det måste vara världens största va?
Se och häppna!!!












Men visst är det fint? Fast jag skulle aldrig våga simma där.. Jag menar simmar man för långt är man ju verkligen ute på djupt vatten så att säga.. Tänkt om man inte orkar simma tillbaka liksom :P

tack och hej leverpastejjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah stackare de som hände i skolan.. sjukt fint :O och vilken pool!!!

2009-09-14 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0