pepparblomma!

Idag hände ganska mkt men ändå inte. Vi köpte en till blomma eller grönsakssak:P en pepparväxt. Ganska fin tycker jag. det stog på beskrivningen att den e stark men inte giftig så det kan man tvinga nån full stackare smaka nån gång.






Igår blev det pannkakor det var ganska nytt för mig men blev asgott! jag åt med sirap och alicia med kondenserad mjölk...BLÄÄÄH!
HAHA efter det fick vi något ryck och blev skitskraja för att  gå nära fönsterna så när det var dags förmig att känna om dörren var låst så ser jag alicia stå och försvara sig med en hårborste XD haha så jävla kul.

Nu sitter jag med färg i håret ska bli brunt med lite stänk av rött:) hoppas det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0