Ica kuriren säger att den bästa falukorven bara finns på Lidl! hur dumma e dem?!

Nu har vi varit roomies i 10 dagar!
Ska köpa husdjur när jag får lön... två guldfickar i en skål:P super mysigt ju.



Gick upp tidigt imorse för att gå på engelskan då något super konstigt hände... en chines ställer sig och grymtar åt mig sen måste jag sitta bredvid honom i en sal som kanske rymmer 40 elever och vi var typ 60. Kom hem till en jätte sjuk alicia, hon verkar bli frisk snart iaf.

Jordens nyttigaste mat som jag kan äta blev dagens rätt:
köttfärs
linser(istället för typ ris)
lök gul och vit
paprika krydda
spiskummin
peppar och så
soya
sen äter man jätte mkt!!


Söka jobb på WILLYS e vad som gäller nu! vill inte ha ett fattigt studentliv direkt.


Vi lovar och svär att rösta på idolJon everytime!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0