Godiiiis och färg

 Hej!

En Emma-lös helg är det nu :( Men idag är trots allt en mycket speciell dag- lördag på köpet! Det är dags för lördags myyys om det så är det sista jag gööör, nu är det lördagsmyyys lalala!

Innan Emma åkte till Södertälje färgade jag hennes hår- det var brunrött på schemat! Hehe, en något orange färg blev trots aallt bra tillslut =)




Förutom att jag ägnat dagen åt att städa,planka lite på bussen och "rabatterat " några byxor så har jag handlat godiiis på min nya favoritbutik "hemmakväll" - nära 2 kg blev det hoho :P Men det är ju trots allt Lördag!



vår enorma fruktskål fick duga..då godisët ändå inte fick plats i någon annan skål..Den hade ju trots allt ingen frukt i sig. Fruktskål blir godisskål. Nyttig skål blir sockerskål- i like!


Btw, jag var fattig så jag pantade lite burkar på willys också..

Fluffi mina vänner är en rosa ludd telefon som står i en kartong i mitt och emmas rum men som jag vill ställa upp då den är så fin, så fin..Men vi har inget telefonabonemang för den =( Bild finns i tidigare inlägg.

Hejdå =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0